Kindle KDK

Amazonからメールが来ていました。

Thank you for your interest in the Kindle Development Kit (KDK). We’ve received far more interest from the developer community than we anticipated. We are still in limited beta and are working closely with the developers who have been given early access to the KDK.

We appreciate your patience while we work towards opening up the program to more developers.

Regards,
The KDK Team


Kindle開発キットへの関心に感謝します。

私たちが予想していたよりも、はるかに多くの関心が寄せられました。私たちは、Kindle開発キットのベータ版の限られた開発者たちと共に、作業を進めています。

私たちは、より多くの開発者にプログラムを公開するべく取り組んでいますので、今しばらくお待ちください。


だそうです。